Vol. 11 No. 32 (2014): Comunicação e Estetização do Cotidiano

					View Vol. 11 No. 32 (2014): Comunicação e Estetização do Cotidiano
Published: 2015-01-21

Editorial

  • Apresentação

    Vander Casaqui, Denise Cogo
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.910

Dossiê - Pensamento comunicacional latino-americano – desafios e perspectivas da des-ocidentalização no Sul Global

Artigos

  • Soccer, body and advertisement: a case study

    Fausto Amaro Ribeiro Picoreli Montanha, Ronaldo George Helal
    139-161
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.580
  • Listen to your favorite band without wasting your time searching for it in a Torrent: an analysis of advertising of music e-businesses

    Leonardo De Marchi
    163-183
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.634
  • A memorable campaign

    Patricia Cecilia Burrowes
    185-202
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.638
  • Environmental Communication difficulties in the hegemonic development context

    Myrian Del Vecchio de Lima, Eloisa Beling Loose, Thaís Cristina Schneider, Aparecida de Fátima Nogarolli, Higor Francisco Lambach
    203-221
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.703

Dissertações defendidas

  • Dissertações - 2014

    PPGCOM ESPM
    DOI: https://doi.org/10.18568/cmc.v11i32.911